Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Än fler galet generösa människor...

Publicerad 2009-08-17 15:52:23 i Allmänt,

Nallen provåker....

Vi har som jag nämnt tidigare så enorm tur med generösa människor omkring oss att vi faktiskt inte behövt köpa så mkt grejer till bebben. Nallen provåker innan bebisen tittar ut, säkerhetstestar kan man säga... ingen bild på när nalle testar babybjörn selen, men nog har pappsen provgått med nallen ;)   (amningskudden provåks INTE... hehe, det finns gränser!)       
TACK IGEN TILL ALLA!

Idag är det 20 dagar kvar till beräknat datum.
Igår kväll kändes det konstigt i nedre delarna, det sved och värkte till ibland. Inte alls så mycket men man märker att det är något som sker, spännande. Än är det antagligen långt kvar,, but you never now!
Borde verkligen packa BB-väskan. Stefan sa åt mig innan han gick till jobbet. Känns bara så himla konstigt och så avgörande. Men ska ta tag i det idag OCH skriva upp på en lista saker som måste införskaffas, t ex näspray, godis, läsk, tvål som luktar extra gott...  borde nog ladda kameran också.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-08-25 10:58:15

Det är roligt att människor blir så generösa när det rör sig om kommande bebisar!

Berättade jag att två dagar efter vi hade flyttat hit till radhuset så ringde grannarna tvärs över på och frågade om vi ville ha deras gamla spjälsäng. Vi hade knappt hälsat på dem innan liksom!

Jag har inte heller packat bb-väskan men får väl ta tag i det snart antar jag. Skulle vilja ha ett par nya mysbyxor först, mina är så sunkiga, men orken finns liksom inte där... Får väl se om vi åker ut en sväng i helgen kanske.

Ha det så gott! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela