Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Då var julen passerad...

Publicerad 2009-12-28 17:54:14 i Allmänt,

Vi har haft en riktigt riktigt bra jul!

Här vill jag skriva god mat, mycket paket och mysigt sällskap... MEN, jag tycker julmat är astrist. Men det andra stämmer!! Vi var hos min bror Patrik och hans familj.

Så här fina var vi:



Observera att mina pojkar matchar =)
(och detta helt utan min medverkan!)

Massa paket och presenter var det. Ebba blev lite rädd för tomten (Stefan) men det gick bra, men hon höll hårt i sin mamma och tittade på tomten hela tiden. Paketen tyckte hon var JÄTTE roliga att öppna och hon ville såklart börja leka med alla såfort hon öppnat. Vi fick avleda henne genom att hela tiden servera henne nya paket att öppna, annars hade vi suttit där än..

William fick en MASSA presenter, (bodysar, mysbyxor, jeans, snygg dress mm, flera gosedjur, briobil, en speldosedinglis, en boll, barnkammarboken, en ordbok, rolig sköldpaddeleksak, polisbil, lära-gå-vagn, skallerleksaker, matstol, pengar mm...)

På kvällen när barnen gått och lagt sig så spelade vi vuxna julklappslek och spelade spel. Jäte kul var det med en massa skratt och mycket stoj.

Tack Patrik och Moa för en jätte trevlig jul. Och tack mamma (mormor) såklart!

Det togs bild på barnen med mormor/farmor. Barnen skötte sig finfint men mormor/farmor bara pratade så hon blev lite si o så på korten ;)



Längtar redan efter nästa jul, och efter ett hus, så vi kan fira jul i vår stuga :)

JULEKRAMAR

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-12-29 09:30:17

Superfina grabbar! Och superfin mamma! Säg mig, är den där tröjan ett resultat av en spontanshopping en eftermiddag i nordstan med undertecknad?

Jesper fick också en rolig sköldpaddeleksak som är en stor favvo här, undrar om det kan vara samma? Den är mjuk och mumsig och har prassliga sidor på magen?

Stor stor kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela