Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

7 veckor och 2 dagar =)

Publicerad 2009-10-18 20:12:57 i Allmänt,

Nu aktiverar vi oss!

William har haft barnvakt för första gången. 1 timme tillsammans med min moster Kerstin när jag var iväg och köpte nya däck till bilen. Det gick bra, såklart!

Vi har bytt ersättning, som det verkar så mår magen lite bättre. Och han verkar lite vaknare, kanske beror inte det på maten men det skedde precis när vi bytt maten.

Jag och Wille har varit på stan TVÅ gånger förra veckan! Efter en nervös och läskig uppladdning så vågade vi oss in till stan på torsdagen för att fika med Cecilia och Thea samt Ida och Svea, SUPERTREVLIGT! Wille sov nästan hela tiden, bara vaken för lite mat samt en ny blöja. På fredagen så åt vi lunch med Susanne och Annika, då var Wille vaken och skötte sig exemplariskt!

Idag har jag och Willia shoppat på frölunda torg, han fick en fleeceoverall och en ljusblå body, mamma fick en rosa tunika, superfin och perfekt passform a´la gömma babymagen ;) (tyvärr handtvätt såg jag när jag kom hem, inte helt praktiskt med en baby kanske...) 

AJJÖ!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-10-20 05:51:56

Hej gumman! Förlåt att jag är så kass på att kommentera i bloggen, jag är ju här och läser emellanåt!

Skönt att magen börjar rätta till sig på W, hoppas det fortsätter så.

Kul att äventyren på stan funkar bra! Jag är stolt över dig! ;-)

Jesper vaknade kvart över fem och tyckte det var morgon. Då blir straffet att mamma sitter framför datorn och är tråkig... Tur att Sannapanna ska till dagis idag, då ignorerar jag hemmets göromål och tar en tupplur! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela