Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Utkast: Måndag morgon. ...

Publicerad 2009-09-07 09:01:59 i Allmänt,

Måndag morgon.

William har somnat om efter att fått mat och gosat. Han är underbar.
Pappa sover också...

Min härliga gentlemän har sovit på soffan flera nätter för att jag ska kunna få sova ordentligt. Kan gott konstatera att mina pojkar är de bästa och att jag är oerhört lyckligt lottad!

I fredags var mormor, morbror, moster och kusin här. De hade med sig en jätte fin prinstårta och William fick en jätte söt nalle av kusin :) Den kommer han gilla skarpt!

Igår var faster, farbror, och kusin Cecilia & Susanna här och hälsade på William även det mycket trevligt. William var missnöjd tills precis att de kommit då han somnade gott och låg hos faster och mös som en prins. De hade köpt jätte fina kläder till honom, lite att växa in i, vilket är skönt eftersom han redan växt ur i stort sett hela sin garderob, INNAN förlossningen :/  Det var tur att mormor och morbror var på stan och köpte lite nya kläder redan samma dag han föddes, annars hade William fått leva i blöjrumpa ;)

Vilken omställning att få ett barn till familjen.
Man har fokuserat på graviditeten, och sedan på förlossningen. Sen står man där med ett barn.
Nästan helt oförberedd.

Som jag skrev igår, vi lär känna varandra, strular lite med amningen och gosar...
Längtar till jag får visa upp mitt alldeles fantastiska underverk!

Kärlek C.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela