Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Träning och stalliv

Publicerad 2010-02-01 21:21:05 i Allmänt,

Idag Har jag och William varit på Sportlife i Partille och tränat S-mamma. Cirkelträning för mammor med bebisar upp till 6 månader, eller eg bebisar som inte kryper iväg. Det var jätte bra träning och skoj! I vissa stationer kunde man använda bebisen som vikt, om man ville, annars fick dom ligga bredvid och sprattla eller på lekfilt i mitten. I slutet fick jag lov att byta ut min 9 kilos till en 5 kilos vikt ;) Hihi...
Tror absolut att vi kommer åka dit igen! (Synd att jag inte tog kort).

Sen sov William länge. Det tog musten ur honom att gå på gym.

På eftermiddagen så for hela familjen till stallet. Pappsen sa att ankorna var minst lika intressanta för W som hästarna. Tänk vad kul i vår när alla lammungar kommer! (Hon som äger stallet föder upp lamm) Och i sommar ska William såklart få rida(åka) på Troja!

Bilder från dagen:

Mina pojkar och Troja (med B-vitamin runt hela munnen!)


Pojkarna och Doxie



Här är William påpälsad upp till öronen för att stå ut med kylan i stallet:




Och här visar han att han visst är stor nog att hålla flaskan själv (...eller inte!!!)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-01 22:44:40

sv: tack :)

jättesöta hästar <3 & urgulligt liten kille!

Postat av: Julia

Publicerad 2010-02-02 00:08:49

Ja usch vad de börjar kunna saker själv... Går för fort nu tycker jag!

Imorgon har vi bvc, undrar vad min klump väger nu... Jag är helt klart inte i form för mamma-bebisgympa, det är ett som är säkert. Men jag saknar dig... kram!

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-02-02 16:53:39

Hej va ni verkar ha haft roligt. Jätte fina kort va det också.Skulle vara roligt att följa med till våren,om det blir det någon gång!Skit mkt.snö här fy.Ska se om farfar kan skicka över kort till er.Ha det jätte bäst.Var rädda om er,Mys Pys kramar från Farmor.Hejdå.

Postat av: Sarah

Publicerad 2010-02-04 13:26:46

Du skriver helt fantastikst!

Miss you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela