Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Måndag.

Publicerad 2010-01-25 10:34:20 i Allmänt,

Idag är det dags för bvc, ska bli jätte spännande att se hur mycket William har växt, känns som om han växt åtminstone ett par cm och en 600-700g varjefall, men som sagt vi får se. Skriver i det sen!

NÅGOT STORT HAR HÄNT!!!
William sov 9 timmar i sträck inatt!!
TJOHO!! Nice, nu händer det!!
Sen åt han och sov ett par timmar till....

William har spenderat ett par dagar med pappa eftersom jag jobbat. Tyvärr var jag tvungen att jobba igår också så jag missade babysimmet. Men en av våra gör-goa kompisar, Peter, var med! KUL! Jag kan riktigt se hur Stefan, Peter o William står där i ringen och sjunger och plaskar! :) *kärlek*
Tur kanske i oturen att jag inte var med just igår, för de hällde vatten i ansiktet på dom små liven.. HUA!
Stefan tyckte att det var skönare den här gången, lite lugnare licksom, jag tar på mig heela det ansvaret och lovar att bättra mig till nästa gång! (försöka).

Vi har ätit fruktsallad:



Så här gott är det med apelsin:



Och så tycker William att det är fantastiskt spännande att vara flygplan:


Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2010-01-25 12:31:56

HejharnigettungenStesolid? Hurduktigfårmanva?Vad skönt för er alla.Fruktstunden såg härlig ut.Men var är BADPOJKEN?? Väntar med spänning på längd och vikt. Vi hörs igen, KRAM alla tre från farmor.

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-01-25 16:15:08

Det var en väldigt söt flygvärdinna William hade.Hoppas allt har gått bra på BVC? Han är så underbar. Kram svärmor.Kollar lite senare igen. Hej så länge!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-01-26 00:47:04

hej cecilia!

tack för att du kikade in på min blogg. vilken liten sötnos du har! jättekul att se alla fina bilder =) ha det så jättebra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela