Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

12 dagar...

Publicerad 2009-08-25 19:55:34 i Allmänt,

Har inte skrivit på länge.. det är inte så mycket som händer.
Jag hemmafruar, fikar, väntar och längtar.

Imorgon är det dags för bm igen, har inte varit på 3 veckor vilket är ovanligt såhär sent i graviditeten då man brukar gå oftaofta. Antar att det blir till att mäta och väga och kolla blodet som vanligt, och lyssna på hjärtat förstås vilket alltid är lika mysigt.
Blir spännande att se om magen växt ännu mer, undrar hur stor den kan bli.

Väntar och längtar.

Var på kalas och satt sönder en stol :/
Hihi... skrattade så att jag grät, trodde faktiskt aldrig att det skulle hända mig.. oootroligt galet. Och inte en sån klen stackare till stol, nädå, en redig stol i massivt trä.. hihi.
Imorgon fyller bror år, vilket innebär ett nytt kalas, hihi, får ta det försiktigt med stolarna.

Väntar och längtar.

Igår började skolan för mina "gamla klasskompisar"... önskar er alla lycka till!
Under hösten så ska jag fotsätta med handledning vilket är en valbar kurs jag går. Det är en lektion varannan vecka som har första lektionen nästa vecka, men jag hoppas faktiskt att jag vaggar en bebbe då istället. Men antagligen rultar jag väl dit med magen i vädret och handleds som bara den ;)

Väntar och längtar....

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-31 16:55:56

Nu inväntar vi förlossningsberättelse ;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-09-01 08:59:24

Vi vill även se lite fina bilder på William!

kramar

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-09-04 09:42:11

Hej Gumman



Hoppas allt går bra och att ni njuter av er lilla William...är nyfiken som alla andra men jag håller mig i skinnet...ett tag till :). Kram

ps. min skrutta går nu...ds.

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-09-06 17:46:20

Hej! Jag förstår att det har hänt saker! Stort grattis till lilla William! Hoppas ni har det bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela