Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Idag..

Publicerad 2010-03-18 20:34:50 i Allmänt,

har jag och William varit på Cappuccino och fikat på tu man hand. SUPERMYSIGT! William var en stjärna av större klass och satt i sin stol och log mot förbipasserande kjolstyg och charmade dom alla ;)

Jag fick kaffe och smörgås och William ett glas vatten. Sen fick han ju flaska också innan vi gick. Personalen var hur söta och trevliga som helst! Det gör ju att man gärna tar sin skrutt ut på fik även på tu man hand. Men det är ju faktiskt som Julia sa (skrev, det var ju ett sms): att William faktiskt är en rutinerad fikare. Och det får man ju hålla med om, fika, det kan han!! Lattemorsa och lattebebis!

Vi har haft finbesök från holland lörd-onsd. Oj vad trevligt det var!! Har lite kort på dom som jag kan dela med mig av vid senare tillfälle! Annars har jag redan lagt ut på när vi var vid Delsjön på promenad och fika, det är korten när han myser med Stefan mot en husvägg och när han sitter i stol med vinterbakgrund. På tisdagen var vi på stan för shopping och där är solglasögonkortet och de från fikat när han viftar med armarna och det där han strålar!

William har varit stöd på sjukhuset också. Jesper skulle klippa tungbandet. Vi hoppade in som stöd och vi tryckte in oss i det lilla sjukrummet allihopa! Jesper var huuur duktig som helst och hans mamma tapper. Wille åt på en plastsak i hörnet och stödde J på sitt egna lilla sätt. Oj vad det är svårt när de gör illa dom små även om det är av välmening. Men Jesper glömde ganska snart bort det hemska och nu väntas med spänning på tunguträckning!!

Vi var ute och träffade Patrik och Ebba också! Åh mys! Kärlek helt enkelt!
Vi hade köpt en liten tröja till Ebba, hoppas den passar och att hon gillar den!

William har börjat vara lite mammig. Och lite skygg inför främlingar. Det är som det är...
Nästa vecka jobbar jag 5 dagar, så då får han bli pappig!

Kram

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-03-19 09:38:06

Jag vill också fika!!! Har du tid någon dag i nästa vecka eller behöver du återhämta dig mellan arbetspassen? Saknar er!!! Jag tycker vi bestämmer att vi blir friska nu!

Både Jesper och jag uppskattade verkligen sällskapet och stödet!!!

Kram kram

Postat av: Julia

Publicerad 2010-03-21 11:58:02

morr ;-) Då beställer jag dig till veckan efter, okej? Kan du köpa två MaM-nappflaskor till mig i Ullaredo? Och nappar i stl 3 eller x som hör till?

Love ya!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela