Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Jösses.

Publicerad 2010-03-31 03:46:16 i Allmänt,

Tiden bara rinner iväg och bloggningen blir lidande.
Har superfina kort från Gekås på en stoor kille som åker kundvagn och bara är en prins! Tyvärr är dom på Stefans mobil ff, men ska fixa fram dom!

Nu jobbar jag natt, tre irad. Pust.

Idag hade William piké på sig, och jeans, skittuff! Kommer kort.
Han är en som sagt stor kille nu.

Pappa och W var ute i lekparken idag på em när jag sov. W skrattade och gungade och hade det härligt!

Ikväll innan jag gick till jobbet så lekte vi på hans filt. Han stod upp och jag höll honom i händera, han är jätte duktig på att stå men vinglar till ibland. Med jämna mellanrum tittade han över axeln på Stefan och fick varje gång tjo och applåd från pappsen. Detta tyckte William var JÄÄTTE kul, han skratade högt så han kiknade :)
Å så go han är!

Så, jag har inte glömt bloggen. Det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela