Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

:)

Publicerad 2009-12-18 19:31:03 i Allmänt,

Jahaja,,, två kommentarer.. TVÅ LÄSARE :/ Hmmm... man undrar ju, man skriver för blinda ögon....
Kanske skulle man låta bli, men nja, ett tag till.

Idag har William fått en matstol. Han är så glad när han sitter högt. Min stooora pojke! Vi kunde få en av min bror och hans familj också, så bebisar är välkomna till Wille och sitta stol, tandemstol =)

Han tyckte det var mycket intressant på IKEA, ville gärna sitta på armen och kika på allt som hände runtom. Innan han somnade till en litenliten stund i vagnen. Man kunde riktigt känna hur missnöjd han var med det när han vaknade, hihi... galet nyfiken bebis.

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-12-18 20:19:48

Klart vi läser bloggen! Jag harlärt mig att ju fler uppdateringar jag gör ju fler läsare får jag :)

Kram!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-18 21:22:39

Vilken fin blogg <3 nu har du tre läsare;). Kram

Postat av: Cornelia & Theodore

Publicerad 2009-12-18 21:50:18

Jätte fin blogg o kul att se foton på Wille! Jätte söt med glitter i håret!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-18 22:37:15

vinkar Hade ingen aning om att du hade en blogg. Nu har du en läsare till iaf. Felix hälsar till Wille med lite dregel :)

Postat av: stefan noren

Publicerad 2009-12-20 00:22:10

Nu har du yttligare en läsare... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela