Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

William undrar...

Publicerad 2009-12-14 18:27:25 i Allmänt,

William undrar om det är några som läser bloggen och undrar om ni kanske skulle kunna lägga ett hej i kommentarsfältet så vi vet att ni finns där ute.....?

Den 7 januari har William fått tid för blåsröntgen på Östra. Lite mer än de utlovade 2 veckorna men det känns helt ok att få fira jul först och ta tag i det där sedan.

Vi var på backaplan häromdagen och då hade william spenderarbyxorna på sig ;)
Igår var jag och mamma på Frölunda torg (Wille var hemma med pappa och ändå så köpte han en julklapp åt pappsen ;) han är helt omöjlig han!) och julshoppade och fikade. HELMYSIGT! Det var alldeles för länge sen vi umgicks så där på äventyr bara mamma och jag. Måste bli lite oftare!

Nyss låg Wille på mage på filten på golvet, så tippade han, det fick honom att skratta! =) Hihi...

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-12-18 10:40:06

Hej :-)

Postat av: Jesper

Publicerad 2009-12-18 18:04:28

Hej Wille! Jag är inne ibland, men när mamma sitter framför datorn är det nästan det tråkigaste som finns, så det är inte ofta vi kikar in!

Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-19 12:15:48

Hej! Jag måste erkänna att jag hade glömt bort adressen men nu har jag läst ikapp. Trevligt att få en inblick i er vardag. Ha en underbar jul så ses vi på examensdagen om inte förr.

Kram /M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela