Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

William <3

Publicerad 2009-09-24 14:46:30 i Allmänt,

Datorn fortfarande sönder... passar på att skriva några rader hemma hos mamma.

Idag är jag och William solokvist för första gången.
Min förmåga till att göra ngt annat än att passa upp på william är lika med noll. Finns ingen antydan till multi-tasking, men hoppas att även jag kan lära mig detta, annars lär det bli svårt att planera ngt med mig och Wille :(

Igår var jag och William på promenad i slottskogen med några andra mammor och bebisar, vi fikade på cafét och W skötte sig exemplariskt *stolt*. Så nu vågar vi ge oss ut på äventyr!!

Imorgon är det bvc igen, sist hade han bara gått upp 80g, så vi hoppas på lite mer denna gång.
Min lilla stora kille!

Imorgon är han 4 veckor!!! Jösses vad fort det gått! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela