Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Sicken stor kille vi har :)

Publicerad 2010-04-20 09:42:32 i Allmänt,

här hemma. Han växer så det knakar, det är knappt så man hänger med. Igår fick han sina första par skor och plötsligt så gick han 50(!) steg, böjde på knäna och allt!! Dutti!!

Blir en massa bilder idag:

Plask plask, detta var sista gången det sker bad ngn annanstans än i badrummet ;)




Påsk, påväg till farmor och farfar:



Som sagt, kolla stora killen:



Städning... verkligen tydligt att mammor och pappor leker olika, men både far och son var mycket roade av "nappsugen"   :O



Lattjolajbans i Floda:





Äntligen kom Ebbas mormor och morfar till sverige:



SKOR :)



Påväg till stallet:

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-04-21 07:43:02

Hihi, kan tänka mig att det blir lite blött att bada i köket?

Snygga skor! Jag funderar på att skaffa något till Jesper också, jag traskade runt hela vardagsrummet med honom igår, och det kan ju vara bra att ha något stadigare än mockasinerna när han är på uteplatsen.

Nappsugen var, tja, ska vi säga originell? Sött var det iallafall!

Kram till er alla tre!

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-05-02 22:13:22

Hej!

Kom du in på bloggen?

Usch har så dåligt samvete över hur klumpig jag var med kommentaren om rött hår... Hoppas verkligen inte du tog illa upp!! Jag brukar ju själv färga med röda nyanser i mellanåt, så jag har verkligen inget emot rött hår :)

Var kul o ses, William var så otroligt fin i sin skjorta!!

Kram Annelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela