Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Helg!

Publicerad 2010-02-20 19:11:28 i Allmänt,

Igår så var vi en sväng på backaplan, William fick nya nappar till sin nappflaska då han ff har ätit med spädbarnsnappen, vilket går bra iofs men det tar lite tid att få i sig en redig portion. Och en sån stor och fin pojk som William måste få i sig ;)

Mamma fick kläder så hon kunde klä sig fin till kvällen! Och fin kände jag mig när jag struttade iväg i blåsten.. ♥
Igår kväll var grabbarna solokvist då jag var på middag med sötaste sjuksköterskorna, TREEEEVLIGT!
Och idag har jag och William flygit solo då Stefan är och snickrar ett kök, inte ens snöovädret kunde få honom att låta bli. Hoppas han kan ta sig hem sen!


Här är en bild då grabbarna smaskar paprika, visst är dom söta!?



Och här är bara en söt pojk med sin nya boll från libero, den tyckte han var MYCKET skoj.



Idag försökte jag ta mig hem till mamma/mormor på middag. Körde fast massa gånger innan torget tom med, vi fick kämpa oss hem igen och ta en middag på tu man hand, jag och wille.

OJ vad han äter. Han slukar lätt en hel burk mat + efterrätt =) Dutti pojk!

Nu ska jag ta kväll, hälla ngt gott i skålen och sätta på tvn, William har somnat. Fick söva om honom en gång eftersom han ibland vill lägga sig på mage innan han somnat in tillräckligt djupt och då vaknar han till och hittar inte ro igen. Men nu så tror jag han somnat för natten.
I spanien så sa man "Sueña con los angelitos" vilket jag tycker är så söt så:

-Sov med de små änglarna

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-02-22 08:36:29

Jag har minsann inte fått någon liberolapp... :-( jag har ju varit med i klubben sen jesper var knappt synlig på vul:et...

Vi testade välling här häromkvällen - inte poppis! Mat går bra, men inte i sådana mängder som Wille! Och sömnen har fått sig ett rejält avbräck, men Sanna var likadan i den här åldern. Inatt drömde jag att han satte sig upp själv i vaggan, så det var väl mitt undermedvetnas röst som sa åt mig att det börjar bli dags att byta till spjälis...

Kram!

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-02-22 12:14:47

Det blir en ny Zlatan av detta barn,Han är så sööööt.Tusen kramar till er alla3.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela