Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Nu var det..

Publicerad 2010-02-09 10:51:01 i Allmänt,

... länge sedan vi uppdaterade bloggen. Jag har jobbat i helgen (natt), så det gör ju direkt att resten av livet får stå tillbaka lite. Men jobbningen gick bra, trots att det suger att vara borta på natten. Men: MONEYMONEYMONEY!

Blev inget babysim i söndags. Vi blev sena, för lite sömn för mamma, stress och dåligheter gjorde att vi valde att hoppa över denna gången och öva lite extra hemma istället och ta nya starka simtag nästa (denna) vecka istället.

William har kommit på hur man är högljudd :) Han tjoar och gapar och tjoar lite till. Han är gör söt!

Igår var jag och William hemma hos Ann-sofie och fikade och tog en härlig promenad. Bortskämd blev jag med mumsfika och slapp dra vagnen ute i snön gjorde jag också!!

Vi har gjort om vagnen, nu är det sittvagnen som gäller, med en härlig ullpläd och åkpåse. Den andra liggdelen började bli väldans trång, hade det varit sommar och W inte haft en så stor och tjock overall så hade det nog funkat med liggdel lite till men nu var det alldeles för trångt.

Köttfärssås och spaghetti är nya favoriten! Mums tyckte Wille!

Ha det!

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-02-09 13:30:22

Hej på er!Inget är som väntans tider.Jag får tåla mig ev. en vecka till på Badpojken.Va kul att William äter "riktig"mat.Han måste vara överlycklig som får sitta upp i vagnen,han kan ju missa ngt när han ligger ner.Kram alla 3, från Farmor.

Postat av: Sarah

Publicerad 2010-02-10 08:42:55

Gourmet kille :-)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-10 16:07:18

Hej när kommer ni o hälsar på oss då??Tiden går så himla fort o William börjar bli stor pojk nu o supergo ser han ut!!! Kom snart till oss kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela