Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Onsdag =

Publicerad 2010-02-10 22:45:41 i Allmänt,

Lilllördag =) Eller?? Nä. skulle inte tro det... har jobbat.

William och Stefan har hälsat på farfar på jobbet och fick med sig en hel del finfina kort som var inramade OCH den supersköna skinnjackan som jag skrivit om tidigare i bloggen. Nu har William och hans morsa likadana jackor till våren ;) Skulle lägga in en bild men jag hittar inte kameran...

På fm när William skulle vila så somnade han i spjälsängen!! Så idag är en stor dag!! Det tog ≈ 20 min.
Sen när jag skulle kolla till honom så rörde han lite på sig vilket betyder att man vet att han snart antagligen är vaken. Men efter en lång stund så bestämmer jag mig för att kolla till honom igen, då har han dragit loss spjölskyddet och ligger där och pillar med detta och är supernöjd med livet alldeles på egen hand :) SÖT!
Detta har jag kort på, på kameran, så när jag hittar den...


Den här bilden är ifrån besöket sist hos farmor och farfar, MYSPOJKARNA! ♥




Farfar och William



Sen har Stefan och William varit hos en polare och efter det på Ikea. Därifrån fick de med sig en mörkläggningsgardin. Behövs för att göra lite mysigare att somna på dagen!

Igår var jag på Ikea och köpte skötbordsunderlägg+skydd, en mjukis råtta, en skallra, handdukar, ljus, en kudde till stefan,,,, ja ni vet, man kan plocka på sig en hel del ;)

Imorgon ska jag och William träffa Therese och Elliot och gå på barnkafé och äta lunch! Blir kul!
Tyvärr hade jag missat att föräldragruppen var kl 13,00 imorgon så vi missar den. Synd.
Jaja, vi överlever nog detta.

Se hela bilden


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-02-10 23:13:57

Åååh, den jackan var ju så superfin, ni kommer bli sååå snygga tillsammans!!!

Nu syns verkligen det röda håret också! Har ju inte sett er på så länge... Önskar jag hade kunnat följa med till ikea igår, jag behöver massa saker.

Hoppas det gick bra att jobba!

Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela