Lite om mycket... Livet som det är.

Livet som numer 2 barnsmamma..

Jag vågar ju inte säga för mycket...

Publicerad 2009-12-19 19:26:32 i Allmänt,

..men jag har förstått vilken otrolig tur vi har som har en bebis som sover på nätterna. Oftast sover han ungefär 12 timmar med 2 matningar då han nästan somnar om medans han äter. Såklart att vi är och har varit grymt glada över detta och förstått att vi haft tur, men kanske kanske inte insett hur jobbigt det måste vara att ha det tvärtom. Stackarsstackars er! Styrkekramar!

Idag har vi haft finfrämmande från Örebro. Camilla och hennes supersöta lilla familj =)
Johan och görgulliga Emmy! William fick en jättefin present som redan blivit en storfavorit. En prasselbok med glitter och roliga saker att bita på! Det var så fantastiskt trevligt att träffa dom igen, det var alldeles för länge sedan.. Vill ju inte pressas, men jag hoppas VERKLIGEN att dom kommer tillbaka till Göteborg. Sa att jag och William får ta en mitt-i-veckan tur till Örebro och hälsa på! Skulle vara jättetrevligt! (och lite läskigt att ge sig iväg på resa ensam med Wille).

Sen kom Julia och Jesper förbi, MYS!

Efter denna rush så var William helt slut och sov 2(!) timmar, vilket är ovanligt på dagen. Eftersom han sover så länge på natten så är det mycket lite vila på dagtid i vanliga fall.


                                       

Camilla & Emmy                    Skrattwille                                    Wille i storstol med sin nya bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela